Brändi-identiteetin rakentaminen

 
 

Brändi-identiteetti on tärkeä osa viestinnän strategiaa. Se vahvistaa halutun viestin perillemenoa. Mitä selkeämpi ja yhdenmukaisempi brändin identiteetti on kaikessa sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä, sen paremmat ovat yrityksen, tuotteen, palvelun ja yhteisön mahdollisuudet erottua ja menestyä. Käytännössä kyse on visuaalisten elementtien määrittelystä ja sopimisesta, miten niitä käytetään johdonmukaisesti kaikessa viestinnässä.

Kun brändin pääviestit ja identiteetti on määritelty tarkkaan, on viestinnän ja markkinoinnin yksittäisten toimenpiteiden suunnittelu helpompaa ja kustannustehokkaampaa. Suomeksi sanottuna säästät aikaa ja rahaa, kun pyörää ei tarvitse joka kerta suunnitella uudelleen. Meillä on tästä monia hyviä esimerkkejä. Haluatko kuulla niistä lisää?

Anna meidän suunnitella myös sinun brändille identiteetti, joka takuuvarmasti erottaa sinut kilpailijoistasi ja vahvistaa uskottavuuttasi kovassa kilpailutilanteessa. Meillä suunnittelun lähtökohtana ovat todelliset menestystekijäsi, missiosi ja visiosi.

Suunnittelemme brändi-identiteettejä kaikenkokoisille ja eri elinkaaren vaiheissa eläville yrityksille, yhteisöille, tuotteille, tapahtumille ja palveluille. Käy katsomassa, löytyykö töidemme joukosta sinulle tuttuja brändi-identiteettejä.

 
 
 

Pyydä tarjous brändi-identiteetin rakentamisesta