
Graafinen ohjeistus
Graafinen ohjeistus on olennainen osa viestinnän strategiaa, sillä se tehostaa viestin perillemenoa ja vahvistaa brändin tunnistettavuutta. Yhtenäinen ja selkeä visuaalinen ilme kaikessa sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä parantaa yrityksen mahdollisuuksia erottua ja menestyä. Käytännössä tämä tarkoittaa visuaalisten elementtien määrittelyä ja niiden johdonmukaista käyttöä kaikessa viestinnässä.
Kun pääviestit ja graafinen ilme on tarkkaan määritelty, yksittäisten viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteiden suunnittelu on helpompaa ja kustannustehokkaampaa. Tämä säästää aikaa ja rahaa, sillä samaa pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen joka kerta. Kun visuaaliset elementit on selkeästi määritelty, niistä luodaan yritykselle graafinen ohjeistus.
Anna meidän luoda sinulle graafinen ilme ja ohjeistus, joka erottuu kilpailijoista ja vahvistaa uskottavuuttasi kilpailussa. Suunnittelumme perustuu yrityksesi todellisiin menestystekijöihin, missioon ja visioon.
Suunnittelemme graafisia ohjeistuksia kaiken kokoisille ja eri elinkaaren vaiheissa oleville yrityksille, yhteisöille, tuotteille, tapahtumille ja palveluille.
Käy katsomassa, löytyykö töidemme joukosta sinulle tuttuja graafisia ilmeitä.